Aktuálne informácie

Telefonické objednávky prijímame od pondelka do štvrtka v čase od 10:00 do 13:00. Ak sa neviete dovolať, pošlite nám sms správu s vaším menom a účelom objednania. Zavoláme vám naspäť. Ďakujeme.

Covid-19 usmernenie

Napriek aktuálnej epidemiologickej situácii je naša ambulancia v prevádzke iba v mierne obmedzenom režime. Naši pracovníci sú vakcinovaní a pravidelne testovaní. Dodržiavame naše prísne štandardy dezinfekcie a sterilizácie. Každé ošetrenie u nás poskytujeme len na základe telefonickej alebo emailovej rezervácie termínu. Prosím, kontaktujte nás, ak máte nariadenú karanténu alebo príznaky akútneho respiračného ochorenia vy alebo osoby vo vašom okolí. Prosíme o dodržiavanie termínov ošetrenia, aby sa v čakárni pacienti nestretávali. Ďakujeme.

Obrázok z Instagram Feed
kombinovaná liečba #neviditelnystrojcek invident 10 krokov a protetická rehabilitácia #prosthodontics #cosmeticdentistry #smilemakeover #zubar #zubnylekar #stomatolog
pred 5 dňami
Obrázok z Instagram Feed